Saturday, August 21, 2010

rugi.RUGI.rugi.



Assalamualaikum semuaaa.
dah pukul berapa ni, tapi aku tak tidur lagi. 
*buat pelik pulak, padahal dah biasa jaa.
yelaaa, weekend ka. sapa nak tidur awal? kau nak?

huhh, tak punyalaaahhh.

tapi aku sangat teruk, kalau time ada kelas punn tidur lambat.
ni kan pulak weekend. laaaaagi lambat laaa. haha
pastu bila bangun pagi nak pergi kelas rasa sangat malas dan ngantuk gila !
rasa cam nak escape jaa kelas pagi tuu.
dan sangat berharap dapat meseg ;

'hello guys, we have no class for today. please sleep tight until noon'

wahhhh, bestnyaaa. boleh melingkar dalam selimut dan peluk bantal sampai tertonggek tonggek. 

HAHA

macam hari jumaat harituuu.
kelas tak cancel punn.
tapi pagi tuuu,

madi kejut :

madi : dayah, bangun sat. tengok sini, nak cakap. (dengan suara serious)
dayah : hmm. (pusing tepi tengok madi dengan muka mengantuk dan mata macam mata apek kedai convinience yang cumel)
madi : jumm, kita skip kelas grammar nak?
dayah : haaa ? (terus terbulat mata). betul ni ?
madi : yup !
dayah : .. (tanpa berkata apa apa, terus ambik handset dan 'turn off' kan alarm) zzzz..

dahsyatkann? tanpa banyak soal. HAHA.

tapi kann, tak lama lepas tuu. (lama la jugak sebab aku bangun dah kul berapa) masa aku tengah online facebook, syira(gambar kat atas) post kat wall aku ;

" incik,buat pengetahuan incik. incik dan miss madihah telah kehilangan 5 markah. ini kerana kekangan mase incik utk pergi ke class pagi td. no extra quiz 4 those who are absent..kate miss nita to her students,harap maklum " 

and

" avoid overslept!! "

 

dua sekali dia post !

memang la dia semangat. haha.

memula aku tak kisah sangat.

tapi, bila lama lama aku pikir balik.

haihhh, rugi tahu? 5 markah pulak tuu. banyak, bukan sikit.

uwaaaa, tapi nak buat camana.

dah skip dahh.

benda dah jadik.

memang bukan nasib aku.

jadikan pengajaran ya kawan kawan. 

JANGAN TIRU AKSI INI DI CAMPUS ATAU SEKOLAH :DD

thats all,

byebye :)

No comments:

Post a Comment

Bebel di kotak ini ;