Friday, August 20, 2010

pendatang tanpa izin.


hello hello.
eh, assalamualaikum semua. 
apa khabar? harap harap sihat selalu hendaknyaa. 
HAHA ! 
apa hal aku jadik sebegini skema?
takmau ! takmau !

jadik normal balik. hee~

nak tau cerita hari ni?
tragis gila kauu.
aku xsempat nak menikmati keindahan pagi dan tengahari punn, tahu?
petang tuu dalam pukul 6.30pm baru aku dapat menghirup udara segarr.
*wahhh, macam hiru udara tuu pakai straw ice blended pulak. sedaaapnya :D

ini bukan pasal aku tidur, aku tidur sampai pukul 12 jaaa. jaaa? 
ok la kann? HAHA
aku escape kelas wehh. bukannya sengajaaa, OVERSLEPT laa.
penyakit ni memang tak boleh dibendung.
takpaa, miss hanita(lecturer grammar) paham aku lahhh ! haha
*dengan muka konfidennya !
hoyyehh !

lepas aku bangun tuu kan.
terus aku practise untuk demonstrative presentation aku(subject oral communication)yg harus dipresentkan hari isnin ni. wuuuu ~
WISH ME LUCK GUYS !

lepasss tuuu kann, aku online jaa, pastu borak borak, main main ngan bebudak dorm.
uwaaaa. 
SANGAT rilek akuu ni. petang tuu pergi bazaar pulak. 
kalau pergi bazaar tuu, selagi tak pukul 7 memang tak balik.
haihhhh, tahhh nak beli apa la sangat. padahal boring gila bazaar tuu. 
sumpah !
dah laa murtabak pon takda. kalau aku makan kat rumah tuu la menu wajib. 
favourite !

lepas solat terawih tuu, aku terjumpa dengan Izy ngan Nani(bebudak dorm lama time first year). seriously rindu gila ngan merreka. sebab tuu aku buat keputusan untuk menjadik pendatang haram kat bilik mereka setelah diajak.
 
dan malam ni  aku tidur kat bilik E1-4. 
hmm, tak sama dengan bilik dulu masa aku dudukk dengan hampa semua.
rinduu kann masa kat bilik dulu, A2-12. 
masa tuu memang havoc gila la bilik.
hari hari, tiap tiap malam bising. 
*tetiba rasa nak jerit jerit macam dulu dulu.

tak rindu kaa wehh?

ingat tak time kita buat GEDIK GEDIK DINNER?
sebab nak celebrate hari hari last kita duduk sama sama :D

sarangheyo :)

dari kiri atas : izy,pip, mas, kakwan, jaff, aku ejah, nani, kecik.
dari kiri bawah : yana, atie, madi, fatin(telindung oleh tangan madi), hana, bha, sabila.

cumel nyaa kita kan ? kan ?
eh, maaf terperasan pulak.
xcumel punn, buruk macam udang jaa. haha

masa duduk satu dorm dulu, memang terserlah lahh segala sifat natural kita.
takda nyaa nak cover cover kan? 
pakai seluar londeh la, rambut serabai serabai, makan pun gelojoh macam munyet dapat bunga. 

errr  =.="

syukur kita dapat kenal lebih rapat.
antara kita ja tauuu perangai baik buruk bebudak bilik kita.
jangan kecoh kecoh lak sapa yg suke tidur berdengkur malam malam.
aku tauu. aku memang sure tidur tak berdengkur.
*ceee ceee cover lak. haha

kekadang aku rasa rindu gilaa sampai nak nangis, tapi tak jadik sebab kat dorm kalau nangis nanti org nampak laa.kena carik port yg tersembunyi. haha.

apa apa pun, aku harap kita tak lupa kenangan kita duluuu.
walaupun dah jauh sikit sekarang.
nanti dah pakat pergi Gombak, kita lagi jauh.
jangan lupa tauu weh? *ini amaran keras, bukan sekadar ayat ayat emo dan sweet :DD

saya di dalam bilik kawann kawan dorm lama, tapi saya keseorangan dan teringat akan kenangan kenangan kami. mereka ada kawan baru dan mungkin saya tak diperlukan sangat. tapi, takpa saya sangat berterima kasih kerana anda sudi mengajak saya tidur di dalam bilik anda. saya masih sayangkan kalian.
thanks again :)

saya sangat sayangkan kawan kawan saya macam saya sayangkan negara saya, Malaysia.
*sambil pegang bendera Malaysia. saya sangat bersemangat kenegaraan :DD

thats all,
byebye :)

p/s : Truly great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget.

No comments:

Post a Comment

Bebel di kotak ini ;