Wednesday, August 18, 2010

Finally.


assalamualaikum.
hye, this is my first time blogging.
first time aku ada belog SENDIRI.
SENDIRI ! SENDIRI !

selama ni tulis kat blackboard jaa. 
 


so, tahniah untuk akuu ! haha.
*dengan muka bangganya aku gayut dekat kipas =.='

mm, kenapa tajuk tuu finally? 
padahal baru nak start membelog. haha.
PELIK ! 

sebenarnyaa, 
finally tuu sebab aku dah lama pikir nak buat belog ni.
tapi tak terbuat pon.
napa tahhh, nak buat belog pon pikir panjang kan?
tapi, YA ! 
kena pikir panjang sebab nak kena bela belog ni kan susah. 
kena selalu update. kan? kan?
sebab tu laa kena pikir panjang.
and now, taraaaa ! 
DAH SIAP !

punyaa laa susah siapkan background, setting dia yg bagai tuu.
sampai aku tak tidoq seminggu wehh. 
SEMINGGU !

percaya dak? 

dak?

bagus ! 
sebab memang tipuu punn. hahaha :DD
dengan bangganya aku menipu.
dah laa bulan puasa. 

haaa, sekarang RAMADHAN laa.
memang la belog aku ni bagus, lahir bulan puasa.
18th August 2010 bersamaan dengan 8 Ramadhan.

yepppiii ! 
napa happy ?
tahh, biar laa. hahahha
*pusing pusing dekat tengah tengah bazaar Ramadhan (kan best kalau boleh buat betul betul)

mari saya perkenalkan diri saya pulak ;
Noor Hidayah.
19tahun.
Student of CFS IIUM, Nilai.
Course English.
Asal Kedah, tapi dah pindah penang.
Anak kedua daripada enam.
Dah, itu sajaa. 
takmau cerita lebih lebih. 
nanti famous. HAHA
*statement yg nak dapat penampar !

 ituu ja nak cakap.
simpan cerita untuk entry yg akan datang tauu.

see yaa,
byebye :)

No comments:

Post a Comment

Bebel di kotak ini ;