Friday, May 6, 2011

Selesaikan masalah dengan pop pop ?

Sapa yg ada masalah tu bawak bersabo lah. masalah ni kat mana mana pon ado. kalau p sampai ke hujung dunia yg ada polar bear tu pon masalah boleh ada. eh, msalah besar tu, nak kena hidup dengan polar bear pulak. memang carik masalah betul. haha yg tu dia carik masalah sendiri, aku taktau dah nak tolong mcamana.

Yg masalah dok carik kita ni yg aku nak tolong. aku nak tolong pon takda banyak la yg aku boleh tolong. cuma aku harap apa yg aku tunjukkan ni boleh la tolong hampa lupakan sat masalah masalah yg susah-gila-nak-mati nk selesaikan tu. selalunya kalau kita dok seronok seronok, gelak gelak gelak dan gelak lagi orang kata boleh la jugak lupakan masalah. jom kita test betoi dak apa orang kata tuu..


nah amik BESAR gambar, bagi cepat sikit lupa masalah.


lawak bonar, gaya apo sebonarnya ni haa. ce tengok tangan tu, kahaq sangat kot. ce p SPA bagi tangan gebu dan tau dak kat Malaysia ada GYM ? tempat tu boleh bagi badan ketul ketul. baru semart, ni macam tulang spongebob ja badan. alang alang nak tiru, tiru la bagi habeh, buat plastic surgery. baru aummmmmmmmm ! haha

kalau menari power, suara merdu okay la jugak kot nak support ! ni aku tengok macam.. 
haa, apa kata letak nama group ni spongebob ataupon pop pop ?

9 comments:

  1. Aik? kan seksi tu.... ko ni ah...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. seksi sangat sampai tak sanggup nak tengok. haha

    ReplyDelete
  4. bukan nak hilangkan masalah kan, tambah masalah lagi ada la sampai mengigau. haha

    ReplyDelete
  5. ni muke sebijik cm mamat2 lembut yg kurang kasih syg , dok kt lorong2 makyah layakla kot .hahahah

    ReplyDelete
  6. hahahahahaha p la tolong bagi kasih sayang kat depa. kesian kot tengok.

    ReplyDelete
  7. haha tolongla bagi dia kasih sayang. macam teruk sangat dah ja ni :D

    ReplyDelete
  8. tak pernah dengar pun lagu deorang lagi . hehe

    ReplyDelete

Bebel di kotak ini ;