Friday, December 3, 2010

betul la.

betul la aku ni tak matang.
betul la aku tak boleh kahwin lagi.
betul la aku tak kuat. aku tak kuat nak hadapi masalah.
betul la aku pernah jatuh basikal.
betul la aku selalu kalah dengan air mata.
betul la aku takleh kahwin lagi. (ni yang paling sedih sekali, sebab tu ulang)
betul la aku tak boleh nak selesaikan masalah sendiri.
betul la aku cacat otak. eh, ni tak betul !
betul la aku pandai masak maggi ja.
betul la aku yang hilangkan anting-anting mama aku dulu.
betul la aku banyak masalah sekarang.
betul la aku sedih.
betul la aku nak balik rumah !
betul la aku dah rabun. 

ok, dah letih.
bye :|

2 comments:

  1. dalam diri seseorang ada kanak2 dlm diri mereka.. keh keh keh.. bersajak lak gua ni..

    ReplyDelete
  2. baru tau tu sajak. hahaha.
    btw, fakta ka auta isi kandungan sajak tu? haha

    ReplyDelete

Bebel di kotak ini ;