Saturday, November 13, 2010

Williah Shakespeareah.

Aku akan jadi William Shakespeare versi pondan harini sebab aku kena buat sajak weh !
sajak dalam bahasa inggeris.
Time ni segala penyakit penyakit berperangai setan nak join aku buat sajak.
sakit kepala lah, sakit kaki lah, pusat berdenyut lah, jerawat pon nak menonjolkan diri beliau masa ni jugak.
haihhh.
Nama William Shakespeare jugak akan ditukar sebab aku perempuan. 
jadik Williah Shakespeareah.
Amacam? gempak?
Jom bayangkan shakespeare yang botak kat depan
|
|
|


bertukar jadik macam ni
|
|
|

pewwittt ;)
bak number sini, cun sangat misai tu ! 
"Nama sapa?" 
"saya Williah Shakespereah."
jawab beliau dengan nada gedik.

Ohh, nanti kalau dah siap sajak tuu aku post kat entry baru ok? 
nak buat terbaik lagi daripada shakespeare punya sajak. *berangan.
buat pasal perang ok? ataupun pasal cinta? 
:\
p/s ; cakap pasal jerawat eh, cakap pasal William Shakespeare ni, aku jadik MC untuk malam 'Shakespeare's Night' kat campus aku ni. nanti aku post entry pasal tuu ok? sekarang ni gambar dia tak dapat lagi.

No comments:

Post a Comment

Bebel di kotak ini ;