Saturday, January 8, 2011

Nama aku ditukar tanpa kerelaan.

Assalamualaikum.

Penah main google translate dak?
Aku ngan bebudak dorm selalu gila kot main google translate ni. 
aku tau benda tu bukan untuk main.
aku dah salah gunakan kuasa ajaib aku.
tapi,
tapi memang lawak habes kalau buat benda main. 
tak caya tengok ni..

click untuk penambahan ukuran gambar.
Terima kasih Google Translate sebab dah tukarkan nama aku.
yang aku tak paham,
Kenapa WET NURSE ? 
Apa jadah tu weh ? 
WET NURSE tu apa ? 
nurse basah ?
HAHAHAHA

Nurse yang selalu kena simbah air dengan patients maybe ;)

5 comments:

  1. hohoho.... wet nurse....

    Nurse yg main ujan kot... huhuhu... tak dpt ku bayangkan...

    ReplyDelete
  2. Abang Jonni ; tak payah la baayang. haha

    ReplyDelete
  3. heidi ; sapa suruh pikir lucah. haha

    ReplyDelete
  4. Mr.Swift ; thanks, thanks thanks.
    wil hit ya back ;)

    ReplyDelete

Bebel di kotak ini ;